Nasz Kodeks Postępowania to zbiór zasad, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Zawarliśmy w nim wszystkie wartości, jakie cenimy w MULTiSERWIS i których respektowania wymagamy od naszych pracowników i partnerów biznesowych.
Najważniejsze elementy naszego Kodeksu Postępowania to:
Odpowiedzialność,
Zasady postępowania z majątkiem,
Uczciwa konkurencja,
Kultura organizacyjna.
Na podstawie Kodeksu Postępowania przygotowaliśmy własny zbiór zasad zgodności. Jego kluczowe elementy to:
Zapobieganie korupcji,
Zgodność z prawem antymonopolowym,
Ochrona danych.
Złote zasady zgodności z przepisami to standardy, które obowiązują wszystkich pracowników MULTiSERWIS.
Sposób, w jaki się komunikujemy, kształtuje naszą świadomość.
MULTiSERWIS kładzie duży nacisk na dialog, tworząc przyjazną atmosferę oraz kulturę otwartości. Regularnie rozmawiamy z naszymi pracownikami o wartościach organizacji i zasadach, jakie w niej panują. Budujemy poczucie zaufania i zachęcamy do zgłaszania wszelkich wątpliwości, problemów i nieprawidłowości.
W MULTiSERWIS budujemy kulturę organizacyjną, która opiera się na wzajemnym szacunku, uczciwości oraz wiarygodności.
Nasze cele biznesowe osiągamy z poszanowaniem prawa oraz zasad uczciwej konkurencji.
Szanujemy prawo i zasady wewnętrzne. Jesteśmy przykładem dla innych.
Działamy w najlepszym interesie dla spółki. Unikamy konfliktu interesów.
Chronimy aktywa i dane spółki.
Nie zgadzamy się na łapownictwo i korupcję.
Prowadzimy uczciwą konkurencję.
W MULTiSERWIS promujemy kulturę otwartości i zachęcamy pracowników do zgłaszania wszelkich przypadków naruszenia obowiązującego Kodeksu Postępowania. Zapewniamy pełną poufność.
Aby powiadomić nas o nieprawidłowościach:
Zgłoś się bezpośrednio do swojego przełożonego lub innej zaufanej osoby w naszej organizacji.
Zgłoś się do przedstawiciela ds. zgodności (compliance representative).
Zgłoś się do działu kadr.
Skontaktuj się z poufną linią raportowania, na którą składa się:
– linia telefoniczna – zadzwoń pod numer 800 – B-I-L-F-I-N-G-E-R (800 – 245 – 34 – 64 – 37)
– elektroniczna skrzynka pocztowa
Poufna linia raportowania dostępna jest 24/7, 365 dni w roku.
Konsultanci przyjmują zgłoszenie w wielu językach.
Z poufnej linii raportowania może skorzystać każdy.
Masz pytania lub wątpliwości związane z compliance? Porozmawiajmy! Skontaktuj się z nami i opowiedz o kwestiach, które Cię nurtują.